Bridgestone logo
Lietuvos | Tarptautinis tinklapis | Susisiekti su mumis | 
Bridgestone Baltics SIA

BT-016

Galimybė kiekvienam motociklininkui suprasti, kas yra „Bridgestone“ MotoGP technologija, sukurta vadovaujantis MotoGP varžybų patirtimi.
Šios padangos skirtos suteikti galimybę maksimaliai ekstremaliai valdyti motociklus motociklininkams – sportinių motociklų aistruoliams, turint galimybę patirti, kokiomis puikiomis sukibimo su paviršiumi savybėmis pasižymi „Bridgestone“ daugiasluoksnio mišinio technologija.
Palyginus su „Battlax BT-014“, kurią palaipsniui pakeis naujosios „Battlax BT-016“, kurios yra geriau valdomos visais važiavimo būdais – didesnio stabilumo pojūtis, reakcija, stabilumas ir sukibimas su paviršiumi, o taip pat ilgesnė padangų naudingojo eksploatavimo trukmė ir mažesnis triukšmas.

Maksimalus sukibimas su paviršiumi – iš MotoGP gumos sluoksnių mišinių technologijos
Siekdama pagaminti sportines padangas, pasižyminčias labai geru sukibimu su paviršiais stabdant, važiuojant per posūkius ir didinant greitį, „Bridgestone“ suderino geriausią MotoGP konstrukcijos technologiją su naujausia kelių mišinių sluoksnių technologija sukurta pasitelkus SACT technologiją važiavimui tiesiąja ir posūkiuose.
„Battlax BT-016“ priekinės padangos pasižymi nauju 3 sluoksnių mišiniu (3LC): vidurio sluoksnis - tiesiniam motociklo valdymui ir ilgesnei padangos naudingojo eksploatavimo trukmei, šoninis sluoksnis – dideliam sukibimui su paviršiumi ir puikiam sukibimui užtikrinti.

Galinės „Battlax BT-016“ padangos gaminamos su naujuoju „Bridgestone“ 5 sluoksnių mišiniu (5LC), kuris pirmą kartą naudojamas gatvės padangų gamyboje. Sluoksnio vidurinė dalis suteikia padangai didesnio stabilumo bei ilgesnę ridą, šoninis sluoksnis variklio galią perkelia į kelią su stipria sukibimo jėga, o krašto sluoksnis suteikia stiprų padangos šono sukibimą su paviršiumi ir stabilumo pojūtį važiuojant labai pasvirus. Važiuojant „laikantis linijos“ atrodo, tarsi motociklas riedėtų bėgiu.

Patobulintas linijinis ir ekstremalus valdymas
Priekinės ir galinės padangos sukurtos pagal pasitvirtinusią „Bridgestone“ HTSPC didelio įtempimo ypatingai įsiskverbusios rumbuotos platformos su plieno monospiraline juosta (MSB) technologiją. Ši vientisa konstrukcija sustiprina slydimo kontrolę ir „linijos laikymąsi“ posūkiuose, suteikdama gerą amortizaciją. Didesnis šių padangų suspaudimo standumas padeda išlaikyti tolygų sąlyčio tašką ir stabilumą, važiuojant dideliu greičiu.
Priekinės padangos raštas – tai kryžminiai įstriži „S“ formos grioveliai protektoriaus viduryje, kurie palengvina motociklo valdymą bei pagerina reagavimą ir eksploatacijos savybes šlapiomis sąlygomis. Galinės padangos protektoriaus raštas – „L“ formos grioveliai be kryžminių griovelių viduryje, suteikiantys didesnę sukibimo jėgą ir apatinio rašto keliamą triukšmą, ypač pastebimi esant 80 – 110 km/val. kreiseriniam greičiui. Abu padangų protektoriai suteikia gerą sukibimą su paviršiais, kai apatinė „Battlax BT-016“ tuštumos santykio riba yra 6% (palyginti su „Battlax BT-014“ priekinių padangų rodikliu - 11% ir galinių - 10%).

Didelis OE pardavimas
Motociklų gamintojams akivaizdžiai daro įspūdį naujosios „Bridgestone“ itin ekstremaliam važiavimui skirtos padangos. Pasitelkus fabrikinės gamybos konstrukcijos technologijas, kai naudojama vienas protektoriaus rašto piešinys, „Battlax BT-016“ buvo pripažintos originaliomis 2008 m. pirmaujančių motociklų modelių, įskaitant „Yamaha YZF R6“ bei šimtaprocentinėmis „Suzuki GSX-R600“ ir „750“ padangomis.
Motociklininkai Europos padangų pakaitų rinkoje gali įsigyti 4 dydžių priekinių ratų ir 7 dydžių galinių ratų „Battlax BT-016“ padangų.
Daugiau informacijos:
BT-016

Padidinti
BT-016 Rear

Padidinti