Dėl naujo asimetrinio galinės padangos bloko rašto dizaino pagerėjo sukibimo savybės, o kartu su mažesniu bloko santykiu padidėjo darbinis nuotolis.
Dėl naujo asimetrinio galinės padangos bloko rašto dizaino pagerėjo sukibimo savybės, o kartu su mažesniu bloko santykiu padidėjo darbinis nuotolis.
Sukurta glaudžiai bendradarbiaujant su profesionaliais tarptautinės trasos lenktynininkais.
Pakeitę bunkerio griovelio dizainą, galėjome padidinti kontakto prisilietimą, pagerinti kibimo pojūtį ir padidinti sukibimą bei sukibimo jėgą. Naujasis bunkerio griovelis taip pat sumažina protektoriaus standumą, kad būtų užtikrintas optimalus stabilumas.
Dėl aušinimo briaunų per šoninių sienelių išsikišimus susidaro oro srautas. Todėl „X31“ pasižymi geresniu padangos paviršiaus aušinimo poveikiu, mažesniu padangos irimu ir pastoviomis eksploatacinėmis savybėmis visą padangos naudojimo laiką.