Battlax-s21

SPORTINĖS MOTOCIKLŲ PADANGOS
alt text
Vilkite norėdami apsukti padangą

Battlax-s21

SPORTINĖS MOTOCIKLŲ PADANGOS
Vilkite norėdami apsukti padangą
  • Jaudulys važiuojant bet kokiomis sąlygomis
  • Ekstremalus važiavimas posūkiuose
  • Didelė rida
  • Nekompromisinis saugumas
Plačiau Mažiau

Atsisiųsti Battlax-s21 Padangų dydžių lentelė

Atsisiųsti S21 padangų dydžių lentelę

Technologijos

AUKŠTO TEMPIMO IR SKVERBIMOSI KORDAS (HTSPC)

GERESNIS VISAPUSIŠKAS VALDYMAS

Plieninio kordo medžiaga pagaminta iš atskirai izoliuotų vidinių gumos gijų, pasižyminčių dideliu šilumos laidumu, kad pagerėtų šilumos perdavimas ir sumažėtų išsipūtimo rizika. Šios savybės skatina didelio greičio stabilumą, sukibimą, absorbciją ir ilgaamžiškumą.

„MONO SPIRAL“ (MS) JUOSTA

VĖSESNIS VEIKIMAS, DIDESNIS STABILUMAS

Lengvi ir patvarūs kordai, apvynioti aplink padangos perimetrą, užtikrina sklandų sukibimą. Dėl to sumažėja svoris, pagerėja sukibimas su danga, padidėja stabilumas sukimosi metu, padidėja našumas važiuojant dideliu greičiu ir slopinimo efektas.

3LC

3 SLUOKSNIŲ MIŠINIO TECHNOLOGIJA

Pažangi „Bridgestone“ 3 sluoksnių mišinio technologija jūsų priekinei padangai. Dvigubas mišinys yra kietas protektoriaus viduryje, kad būtų užtikrintas stabilumas stabdant, linijinis valdymas ir didelė rida. Ant atraminio paviršiaus padangos mišinys yra minkštas ir kibus, kad sukibimas posūkiuose būtų maksimalus... iki pat pilno posvyrio kampo.

5LC

5 SLUOKSNIŲ MIŠINIO TECHNOLOGIJA

Išskirtinai „Bridgestone MotoGP“ inžinierių sukurta unikali 5 sluoksnių mišinio technologija galinėms padangoms turi 3 skirtingus mišinius. Protektoriaus viduryje padangos mišinys yra kietas, todėl užtikrinamas ypatingas stabilumas, linijinis valdymas ir didelė rida. Vidutinio sunkumo mišinys ant pečių užtikrina didžiausią sukibimą esant pusiniam posvyriui, kad galėtumėte anksti įsibėgėti iš posūkių. Dėl itin kibaus krašto galite drąsiai važiuoti giliu posvyrio kampu. Išskirtinės technologijos išskirtiniam važiavimui!

„SILICA RICH EX“ MIŠINYS PRIEKINEI PADANGAI

TVIRTESNIS PRIEKINĖS PADANGOS SUKIBIMAS

Dėka žymiai didesnio silicio dioksido kiekio, palyginti su įprastiniu „SILICA RICH“ mišiniu, pagerėja eksploatacinės savybės esant drėgnoms sąlygoms.

RC POLIMERAS

PATIKIMESNIS SUSILIETIMAS SU KELIU

RC polimerų technologija optimizuoja silicio dioksido pasiskirstymą gumos mišinyje ir pagerina protektoriaus lankstumą, todėl padangos geriau susiliečia su kelio paviršiumi tiek karštomis, tiek šaltomis sąlygomis. Dėl sumažėjusios molekulinės trinties padidėja pasipriešinimas riedėjimui, todėl labiau taupomi degalai.

NANOPRO-TECH™

STIPRESNIS SUKIBIMAS, DIDESNĖ RIDA

„Bridgestone“ „NanoPro-Tech&trade“ technologija optimizuoja padangų veikimą molekuliniu lygmeniu. Tai padeda sumažinti trintį, šilumą ir protektoriaus deformaciją padangai sukantis, todėl protektorius geriau sukimba ir ilgiau dėvisi.

Privalumai ir savybės

Bridgestone Battlax S21

Raštas su 3D griovelių galais, optimizuotu griovelių išdėstymu ir beveik slidžiais pečiais, skirtas stabilumui ir valdymui bei pastoviam dideliam sukibimui užtikrinti.

Bridgestone Battlax S21

Galinė padanga: didesnis vainiko profilis kartu su optimizuota juostos konstrukcija ir griovelių išdėstymu pagerina galinės dalies pojūtį ir padidina stabilumą posūkiuose.

Bridgestone Battlax S21

Pažanga kuriant mišinį molekuliniu lygmeniu pagerina prilipimą ir sukibimą, kad padangos greičiau įveiktų posūkius ir būtų patikimesnės.

Bridgestone Battlax S21

3 sluoksnių mišinys (priekyje) ir 5 sluoksnių mišinys (gale) bei didelio standumo kraštų filtrai užtikrina optimalų slopinimą ir stabilumą.

Bridgestone Battlax S21

Priekinė padanga: dėl mažesnio vainiko profilio ilgesnis lietimosi su keliu plotas ir geresnis slėgio paskirstymas užtikrina geresnį valdymą ir tikslumą.Galinė padanga: dėl didesnio vainiko profilio ir optimizuotos juostos konstrukcijos bei griovelių padėties pagerėja galinės dalies pojūtis ir padidėja stabilumas posūkiuose.

Bridgestone Battlax S21

„Battlax S21“ yra pirmoji padanga, kuriai pritaikyta naujoji „Bridgestone“ „ULTIMATEYE“ vidaus bandymų įranga, kurioje analizuojama padangos veikimas kontakto vietoje.

SUŽINOKITE DAUGIAU